Hukka-Putki ry

Jäsenedut

Hukka-Putki tarjoaa jäsenilleen monia etuja, joten jäseneksi kannattaa liittyä!

Avainetu

Jäsenet voivat lunastaa avaimen Koiraurheiluksekus SAVOon. Avaintilauslomakkeet lisätietoineen löydät JÄSENSIVUILTA

Osallistumismaksut arvokisoihin

Pyrimme kokoamaan edustusjoukkueet sekä suomenmestaruus- että piirinmestaruuskilpailuihin. Seura maksaa SM- ja halli-SM-kilpailuiden joukkuemaksut seuraa edustaville joukkueille. Seura maksaa myös piirinmestaruuskilpailuihin osallistuvien joukkueiden osallistumismaksut.
Seura tukee SM-/halli-SM-yksilökisoissa, JSP-kisoissa sekä MM-karsinnoissa edustaneita koirakkoja maksamalla heidän osallistumismaksunsa. Tuki anotaan jälkikäteen, kuitenkin viimeistään 20.9. mennessä.

Valmentaja- ja koetoimitsijakurssit

Seura maksaa agilityn valmentaja- ja koetoimitsijakurssien osallistumismaksut kuittia vastaan, ja järjestää mahdollisuuksien mukaan lisäkoulutusta. Seura maksaa mahdollisuuksien mukaan myös muiden koulutusten osallistumismaksuja (esimerkiksi järjestysmieskurssi, ratamestarikurssi) hallituksen päätöksellä, mikäli koulutus hyödyttää seuran tehtävissä toimimista. Tuen saadakseen tuettavan tulee olla Hukka-Putken jäsen ja edustaa seuraa.

Matkakulut

Seuran tehtävissä ajetuista matkoista voi hallituksen päätöksellä anoa kulukorvausta. Kilometrikorvausta maksetaan 25 senttiä/kilometri. Matkakulut anotaan viimeistään seuraavan kalenterivuoden tammikuun 15. päivään mennessä.

Hallituksen päätöksellä voidaan maksaa tarvittaessa myös päiväraha esimerkiksi kokousmatkojen ajalta.

Osallistusmaksujen ja muiden kulukorvausten anominen

Korvaukset anotaan rahastonhoitajalta kulukorvauslomakkeella. Mukaan liitetään kuitit. Rahastonhoitajan yhteystiedot löydät yhteystiedot-sivulta ja kulukorvaus hakemuksen täältä.

Alennus hyvinvointipalveluihin

Hukka-Putki on solminut Hyvinvointipalvelut Vesikukan kanssa yhteistyösopimuksen vuodelle 2024.
Hukka-Putken jäsenet saavat 10 % alennuksen normaalihintaisista hieronnoista. Tähän ei voi yhdistää muita alennuksia (mm. opiskelija-alennus).

Palveluihin kuuluu sekä ihmisten että koirien hieronnat. Tutustu palveluihin tarkemmin täältä.
Alennukseen oikeuttavan koodin löydät jäsensivulta.