Uuden maton asennustalkoot 3.-5.10.2014 Musti ja Mirri Areenalla

05.09.2014

Musti ja Mirri Areenalla pidetään uuden Jutagrass-maton asennustalkoot perjantaina 3.10.2014 klo 17 alkaen. Perjantaina on tarkoitus saada kenttien 1 ja 2 entiset matot rullattua pois ja puhdistaa pohjat. Lauantaina 4.10.2014 klo 9:00 aloitetaan uuden pohjamaton ja Jutagrass-nurmimaton asennus kentältä 2. Tarvittaessa asennusta jatketaan iltamyöhään, siten että asennustyö saadaan kokonaisuudessaan valmiiksi sunnuntaina iltaan mennessä.

Perjantaina mattojen kasaan rullaamiseen, siirtelyyn ja paikkojen puhdistamiseen tarvitaan noin 10-12 hengen työporukka. Lauantaina ja sunnuntaina uusien pohjamattojen ja Jutagrass mattojen asennustyötä varten tarvitaan myös vähintään 8-14 rivakkaa henkilöä, sillä jutagrass-mattorullat painavat noin 300 kg ja ne pitää saada tarkasti oikeille linjoille. Osalle ryhmästä riittää töitä mattojen yhteen teippauksissa ja ylimääräisen saumanauhan leikkaamisessa. Lisäksi toivotaan kanttiinitoimikunnalta apua kahvituksen ja ruokailun järjestämiseksi talkoolaisille.

Perjantain siivousporukkaan voi ilmoittautua Lea Heiskaselle lelle.heiskanen(at)gmail.com.

Muut talkoolaiset voivat ilmoittautua talkoisiin vastaamalla facebook-ryhmän talkooketjuun tai Mustosen Matille joko facebookissa yksityisviestillä tai s-postilla hemma.mustonen(at)gmail.com. Ilmoita myös oletko kykenevä olemaan apuna mattojen siirtelyssä ja minkä ajan pystyt olemaan apuna. Mikäli omistat linjurin, hyvän mattoveitsen, leikkuusakset tms., voit kysyä niiden tarvetta Matilta.

Talkoista saa normaaliin tapaan hupu-pisteitä!

- Tekninen toimikunta