Rally-tokon SM-joukkuehaku

07.06.2019

Hukka-Putki kokoaa joukkuetta Rally-Tokon SM-kisoihin.
Kisat järjestetään 17.8. Koiramekassa. Olisihan se hienoa, jos kisajärjestäjillä olisi oma joukkue mukana.
Hae siis joukkueeseen 21.7. mennessä: mari.saarelainen(at)gmail.com.

Ilmoita koiran ohjaajan tiedot sekä koiran tiedot (virallinen nimi, rotu, kutsumanimi, rek.nro, säkäkorkeus sekä paras tulos luokasta, jossa koira kisaa SM-kisoissa).

Joukkueessa on oltava vähintään kolme koiraa: kaksi alemman luokan (ALO tai AVO) koiraa ja yksi ylemmän luokan (VOI tai MES) koira. Joukkueessa voi olla enintään viisi koiraa: kolme alokas- tai avoimen luokan ja kaksi voittaja- tai mestariluokan koiraa. Lisäksi voidaan valita yksi varakoira alokas- tai avoimeen luokkaan ja yksi varakoira voittaja- tai mestariluokkaan.
Yhdistys maksaa joukkueen osallistumismaksun.

Valintaperusteet:
Koiran tulee olla puhdasrotuinen ja ohjaajan on oltava Hukka-Putken jäsen. Koirakolla tulee olla vähintään yksi hyväksytty tulos luokasta, jossa kilpailee SM-kisoissa. Ohjaaja voi edustaa joukkuekilpailussa vain yhtä yhdistystä.
Valinnassa huomioidaan koirakon paras pistemäärä luokasta, johon se aikoo osallistua SM-kisoissa. Jos pisteet menevät tasan, valitaan seurassa aktiivisemmin toiminut ohjaaja.

- Mari