Muutto kesäkuussa

25.04.2018

Hukka-Putki siirtyy treenaamaan elokuussa avattavaan Koiramekkaan. Siellä treenaamme entistä isommilla kentillä. Käytössä on kaksi kenttää, joiden koko on noin 15 x 30 metriä. Siirrämme kentille omat estesarjamme. Heinäkuussa olemme kokonaan ilman sisätreenipaikkaa.

Muuttoon tarvitaan paljon ahkeria käsiä, kun nykyinen halli tyhjennetään. Muuttoviikolla vakiovuorot ovat tauolla, koska toivomme mahdollisimman monen olevan avuksi muutossa. Todennäköisesti muutto ajoittuu pääasiassa viikoille 24 ja 25, mutta varmasti pitkin kesää tullaan tavaroita inventoimaan ja siirtämään.

Uusi halli tuo todennäköisesti tulevaisuudessa muutoksia treeni- ja avainhintoihin. Tämä vuosi kuitenkin mennään entisillä hupupiste-säännöillä. Kevätkaudella kerätyt pisteet huomioidaan kesä- ja syyskauden avainetuun. Kesäkaudella kerätyillä pisteillä saa entiseen tapaan syyskaudeksi avaimen upouuteen halliin. Kevätkaudelle-2019 tulee mahdollisesti muutoksia omavastuuhintaan ja talkoomääriin.

Talkoillaan siis kesällä mahdollisimman isolla porukalla, että muutto hoituu sujuvasti, saamme Sorsasaloon kolmannen kentän ja Koiramekan treenikuntoon elokuun alkuun.

- Mari