Kisat 2.-3.3.2013: työmiesten ilmoittautuminen ja alustavat kisatiedot

06.02.2013

Hupun seuraavat viralliset kisat järjestetään maaliskuun alussa 2.-3.3.2013. Kisan sivuille on kerätty jo alustavia tietoja mm. kisajärjestyksestä.

Molempina päivinä tarvitaan ahkeria hupulaisia talkoohommiin, jotta saadaan järjestettyä jälleen hyvät kisat! Kaikille löytyy kykyjen ja halujen mukaisia tehtäviä, joten ilmoittaudu rohkeasti mukaan, vaikka olisit vasta aloittanut tai aloittamassa harrastuksen! Kanttiinista saadun evään ja hyvän mielen lisäksi toimihenkilöt ansaitsevat työpanoksestaan hupu-pisteitä. Hupu-pisteitä tarvitaan ohjattuihin (ja omatoimi-) ryhmiin päästäkseen. Jokainen merkitsee tekemänsä tehtävät ja tunnit pistekansioon, joka löytyy kanttiinista.

Kanttiini kaipaa tälläkin kertaa leipojia, jauhopeukalot voivat ilmoittautua suoraan Mirjalle, mikuko_inu(at)netti.fi. Kaikki muut työmiesilmoittautumiset alla olevan linkin kautta. Ilmoittautumissivulla on lisätietoa työmiestehtävistä ja Hupupisteiden keräämisestä.

> Ilmoittaudu työmieheksi täällä
> Kisasivulle