Kiinnostaako vekottimen hommat?

07.12.2017

Seuramme tarvitsee vastaavia koetoimitsijoita eli vekottimia (lyhenne vkt). Vastaavia koetoimitsijoita tarvitaan sekä agilitykilpailujen että rally-tokokilpailujen järjestämiseen. Hukka-Putki kannustaa kursseihin osallistumista ja maksaa kurssimaksut maksukuittia vastaan, kun kurssi on suoritettu.

Vastaavan koetoimitsijan pätevyyden saadakseen on suoritettava ensin Kennelliiton järjestämä Koetoimitsijan peruskurssi. Tämän jälkeen voi osallistua SAGIn järjestämälle agilityn koetoimitsijakurssille tai SPKL:n järjestämälle rally-tokon koetoimitsijakurssille. Kursseille päästäkseen osallistuja tarvitsee seuran puollon. Puollon voi pyytää Virpiltä, virpi.koponen11(at)gmail.com.

Koetoimitsijan peruskurssi (ilmoittautuminen käynnissä)
17.2.2018 Kuopio, Hotelli Iso-Valkeinen, Raj. 60 henk. Järj. Pohjois-Savon Kennelpiiri r.y., Kurssin joht: Salminen Mira. Ilm. 1.12.2017-5.2.1.2018 Heikkinen Lasse, vain sähköpostilla lassemikael@gmail.com, osm. 50€, tili FI03 5482 3720 0031 85, Maksukuitti sekä jäsenyhdistyksen puolto on liitettävä ilmoittautumisen mukaan. Kennelliiton jäsenyys on oltava kunnossa. Ruokailu on omakustanteinen. Kurssilaisia pyydetään tutustumaan materiaaliin jo ennen tilaisuutta.

Agilityn koetoimitsijakurssit löytyvät SAGIn kurssikalenterista
Kurssit ovat kalenterissa nimellä "Koetoimitsijakurssi 2 agility".

Rally-tokon koetoimitsijakurssit löytyvät SPKL:n kurssikalenterista
Kurssit ovat kalenterissa nimellä "Koetoimitsijakurssi 2, Rally-toko". Kalenterista löytyy mm. HuPu:n järjestämä Rally-tokon koetoimitsijakurssi, joka järjestetään hallilla 25.2.2018. Koetoimitsijan peruskurssin ehtii siis suorittaa ennen tätä kurssia.

- Virpi