Ilmoittautuminen tammikuun agilitykisoihin on nyt auki!

05.01.2018

Ilmoittautuminen HuPu:n tammikuun kisoihin (27.-28.1.2018) on nyt auki!

Ilmoittautuminen tapahtuu uuden KITU 2.0:n kautta: kitu.agilityliitto.fi. Ennen ilmoittautumista sinun tulee rekisteröityä KITU 2.0:n käyttäjäksi ja hankkia kilpailulisenssi. Ohjeet ilmoittautumiseen löytyy KITU 2.0 -sivulta. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 18.1.2018.

Kisan tiedotus tapahtuu kisan omalla sivulla: http://www.hukka-putki.fi/tapahtumat/viralliset-agilitykilpailut/tammikuu-2018. Kisalla on myös tapahtumasivu Facebookissa. Kysymyksiä voi esittää tapahtumasivulla tai susku.jarvisalo(at)gmail.com.

Sääntöuudistusten vuoksi muutama muistutus
  • Ensimmäistä kertaa kisaavien tulee ilmoittaa etukäteen ilmoittautumislomakkeen viestikentässä mikäli koira täytyy mitata tai tuloskirja täytyy vahvistaa. Tämä tieto on tärkeää aikataulujen laskemisen kannalta.
  • Muista pakata mukaan mittaustodistus! Älä unohda muitakaan tärkeimpiä: koira, kisakirja, rekkarit ja rokotustodistus, namit ja lelut, vesikuppi, kolikoita kanttiiniin ja railakkaanlupsakka kisafiilis.
  • 1- ja 2-luokissa kilpailevien tulee ilmoittaa ilmoittautumispisteessä, mikäli he EIVÄT aio luokkavaihtoon oikeuttavan tuloksen jälkeen siirtyä seuraavaan tasoluokkaan. Tämän voi esimerkiksi kirjoittaa erilliselle lapulle, jonka kiinnittää kisakirjaan edellisten merkintöjen kohdalle. Näin tulospalvelun ei tarvitse tarkistaa asiaa kisaajilta enää kilpailun aikana, eikä tulosten laskeminen viivästy.
Tervetuloa kisaamaan!

- Riikka / Kisatoimikunta