Ilmoittaudu kesän vakioryhmiin nyt tai viimeistään 25.3.!

10.03.2016

Hukka-Putken kesäkausi pyörähtää käyntiin Sorsasalossa ja Musti ja Mirri Areenalla viikolla 18 eli 2.5. alkavalla viikolla ja jatkuu viikkoon 33.

Kesäryhmät treenaavat klo 18:00-19:30 ja 19:30-21:00 ja ryhmässä harjoittelee 6 koirakkoa. Kesätreenit pidetään Sorsasalon koirakentällä (tiistai-torstai) tai vuoroviikoin Sorsasalossa ja Musti ja Mirri Areenalla (tiistai). Ryhmiin ilmoittautuvilla tulee olla voimassa oleva lisenssi (A, B tai C) ja vähintään 16 Hupupistettä kerättynä ajalla 1.9.2015 – 30.4.2016. Kesätreenimaksu on 80 € Sorsasalossa tai Sorsasalossa/Areenalla vuoroviikoin 110 €. Huomioitahan että ryhmäpaikka on sitova. Yksittäisiä treenikertoja on mahdollista myydä eteenpäin, mutta yli neljän viikon myyminen edellyttää yhteydenottoa sähköpostiin hupuryhmat(at)gmail.com. Koulutusohjaajaa tulee aina tiedottaa myydystä treenikerrasta.

Ryhmät jaetaan nyt keväällä täysin uudestaan ja jaettavat ryhmät pyritään siirtämään syksyksi Musti ja Mirri Areenalle samoilla kokoonpanoilla. Treeniaikoihin tulee todennäköisesti muutoksia, sillä talvikaudella pyrimme aloittamaan treenit jo klo 17. Asiasta tiedotetaan lisää syksyllä! Koulutusohjaaja/ -ohjaajat voivat vaihtua kauden vaihtuessa. Tarvittaessa ryhmäpaikkaa voi vuoden aikana (kausien vaihteissa) vaihtaa ja ryhmäpaikastaan voi myös luopua. Näissä tapauksissa tulee ottaa yhteyttä koulutustoimikuntaan hupu.ryhmat(at)gmail.com. Ryhmäpaikkasi säilyy talvikaudelle automaattisesti, ellei sitä erikseen peruta kesäkauden lopulla ilmoitettuun ajankohtaan mennessä.

Ryhmäpaikkaa hakevat ilmoittautuvat oheisella lomakkeella 25.3. mennessä. Jos ryhmäpaikat eivät täyty nykyisistä Hukka-Putken vakioryhmäläisistä, otetaan toki mukaan myös uusia harrastajia. Vakioryhmiin edellytetään vähintään koiran esteosaamista. Omatoimiryhmäläisten ei tarvitse täyttää lomaketta, riittää kun ryhmän ”vetäjä” ilmoittaa ryhmän kokoonpanon ja mahdolliset treeniaikaan liittyvät toiveet 25.3. mennessä osoitteeseen hupu.ryhmat(at)gmail.com. Ryhmät pyritään julkaisemaan Hukka-Putken kotisivuilla huhtikuun alussa.
> Ilmoittautumislomakkeeseen

Kevätaurinkoa odotellessa,