Ilmaiset rataharkat JSP-viikonlopun talkoolaisille

03.04.2017

HuPu tarjoaa rataharkat keskiviikkona 26.4.2017 JSP-viikonlopun talkoolaisille.

18.-19.3. viikonloppua talkoilimme porukalla ensin lauantaina hienosti ja paljon kiitosta saaneet JSP SM-kisat aamuvarhaisesta iltamyöhään ja vielä tuon päälle sunnuntaina kahdet kisat kaikille luokille. Olemme ansainneet hieman ekstraa, joten kaikki JSP-kisaviikonloppuna (la tai su) talkoilleet ovat koirineen tervetulleita rataharkkoihin keskiviikkona 26.4.

Aloitamme klo 17.30 ilmottautumisella ja radan rakentamisella ja klo 18.00 aloitetaan rataharkat. Jos et ehdi paikalle ennen klo 18, ilmoita siitä yksityisviestillä tai s-postiin Virpille: virpi.koponen11(at)gmail.com, ilmoita silloin myös kokoluokka ja suoritettavat radat.

Ratapohjana on junioreiden agilityrata, josta muutamalla esteiden siirrolla muokataan ensin helppo möllirata, jossa ei ole suoritettavana kontaktiesteitä eikä pujottelua.

Alustavasti sovitaan niin, että jokainen koirakko saa suorittaa kaksi rataa, eli molemmat radat kerran tai mölli- tai agilityradan kaksi kertaa. Katsotaan sitten osallistujamäärän mukaan, onko aikaa uusinnoille. Jos joku haluaa kisanomaisen harjoituksen, järjestyy porukasta varmaan joku tuomarin virkaa hoitamaan.

Viimeisen radan jälkeen palautetaan halli porukalla päivittäiseen käyttökuntoon.

Tarjolla on mehut ja kahvit pikku purtavan kanssa.

- Virpi