HuPu:n SM-joukkueisiin ilmoittautuminen ja arvokisojen tukeminen

19.02.2016

Muistutus:

Vuoden 2016 agilityn Suomen mestaruudet järjestetään Lahden Nastolassa 17.-19.6.2016. Kilpailupaikkana toimii Rakokiven Urheilukeskus, jonne on yleisölle vapaa pääsy. Perjantaina on normaalit kilpailut, lauantaina kilpaillaan joukkuemestaruuksista ja sunnuntaina kilpailut huipentuvat yksilömestaruuksiin. Tapahtumaa on järjestämässä Villähteen Agility-Urheilijat ry.

Joukkuekisat

Myös Hukka-Putki ilmoittaa joukkueet kisoihin. Seura saa ilmoittaa kustakin säkäluokasta yhden 4 koirakon (+varakoirakko) joukkueen. Hukka-Putki maksaa joukkueiden ilmoittautumismaksut. Joukkueen koirien on kilpailtava 3-luokassa ja oltava Suomen Kennelliiton rekisterissä, muita rajoituksia ei ole.

Jos haluat HuPun joukkueeseen, ilmoita koirasi saamat tulokset 1.5.2016 mennessä täyttämällä alla oleva lomake. Tulokset ajalta 2.5.2015-1.5.2016 huomioidaan.

> Hakulomake

Joukkueisiin pyritään valitsemaan mahdollisimman nopeita ja suoritusvarmoja koirakoita. Valinnat tehdään vertailemalla koirakoiden 0-suoritusten lukumäärää ja sijoituksia suhteessa starttien kokonaismäärään. Valinnoista ja valintaperusteista tiedotetaan mahdollisimman pian hakuajan päätyttyä.

Huom: Jos haluat osallistua jonkun toisen yhdistyksen (esim. rotuyhdistyksen) joukkueeseen, muista anoa kirjallinen lupa hallituksen puheenjohtajalta hyvissä ajoin.

Yksilökisat

Seura tukee yksilö-SM- ja MM-karsinnoissa edustaneita koirakkoja maksamalla heidän osallistumismaksunsa. Tuki anotaan jälkikäteen, kuitenkin viimeistään 20.9. mennessä. Korvaukset anotaan rahastonhoitajalta kulukorvauslomakkeella. Mukaan liitetään kuitit.

> Rahastonhoitajan yhteystiedot
> Kulukorvaushakemus (pdf)