Haku kesäkauden agilityryhmiin!

22.03.2017

Hukka-Putki  uudistaa vakioryhmien järjestäytymistä kausien vaihteessa. Koulutusohjaat ovat nyt ennakkoon ilmoittaneet, millaisia ryhmiä he kouluttavat ja milloin. Treenaajat hakevat haluamiinsa ryhmiin 31.3. mennessä alla olevalla lomakkeella, ja tämän jälkeen koulutustoimikunta muodostaa ryhmät yhdessä koulutusohjaajien kanssa.

Kesätreenit pidetään Sorsasalon koirakentällä sekä Musti ja Mirri Areenalla. Ryhmästä riippuen treenit ovat joko jommassa kummassa paikassa tai vuorotellen kummassakin.

Ryhmiin hakiessasi huomioi erityisesti Treenaajan säännöt, jotka jokaisen ryhmään hakevan tulee hyväksyä: http://www.hukka-putki.fi/tietoa-seurasta/treenaajan-saannot
Ryhmiin ilmoittautuvilla tulee olla voimassa oleva lisenssi (A, B tai C) ja vähintään 16 Hupupistettä kerättynä ajalla 1.9.2016 – 30.4.2017.

Kesätreenimaksu on 80 € Sorsasalossa, tai Sorsasalossa/Areenalla vuoroviikoin 110 €, tai pelkästään Areenalla 140€. Uutena vaihtoehtona mukana on nyt myös junnuryhmä, joka kokoontuu alustavasti 8 kertaa Areenalla ja jonka treenimaksu on 80€.
Huomioithan, että ryhmäpaikka on sitova. Yksittäisiä treenikertoja on mahdollista myydä eteenpäin, mutta yli neljän viikon myyminen edellyttää yhteydenottoa sähköpostiin hupuryhmat(at)gmail.com. Koulutusohjaajaa tulee aina tiedottaa myydystä treenikerrasta.

Kaikkiin ryhmiin, niin ohjattuihin ryhmiin, omatoimiryhmiin kuin junnuryhmäänkin, haku tapahtuu samalla lomakkeella. Ohjattuihin ryhmiin hakevat voivat esittää ensijaisen toiveen olemassaolevista ryhmistä, ja omatoimiryhmien haussa on ehdotuksia vapaana olevista treeniajoista. Lisäksi kannattaa ilmoittaa kaikki mahdolliset sopivat treeniajat, jos ensisijaiset toiveet eivät toteudu.
Omatoimiryhmää hakiessa riittää, että yksi henkilö ilmoittaa koko ryhmän.

Muista täyttää lomake loppuun asti ja lähettää se klikkaamalla "Submit".
Haku on auki vain 31.3. keskiyöhön asti, joten ole tarkkana, tämän jälkeen tulleita ilmoittautumisia ei huomioida!

Linkki hakulomakkeeseen: https://goo.gl/forms/52UukSF3E1wfxvb83