Ennakkotietoa syksyn agilityryhmistä

29.06.2018

Syyskausi startataan 3.9. alkavalla viikolla, ja todellakin uusin kujein, sillä aloitamme toimintamme uusissa tiloissa Koiramekassa!
Huom. Kesäkauden ja syyskauden väliin ei tule jäämään tällä kertaa taukoviikkoa! Sorsasalossa treenataan siis 31.8. asti.

Agilityn vakioryhmien toiminta tulee jatkumaan ennallaan, ja niihin haetaan tällä hetkellä koulutusohjaajia. Jos olet kiinnostunut kouluttamisesta, mutta et ole vielä koulutusohjaajien sähköpostilistalla, laita viestiä hupu.ryhmat (at) gmail.com.

Alustava aikataulu vakioryhmiin hakemiselle:
- 22.7. vakioryhmiin haku aukeaa
- 5.8. haku ryhmiin päättyy
- 15.8. ryhmät julkaistaan

Kursseista syyskaudella pyritään järjestämään agieskari, jatkokursseja ja keppikurssi. Kursseista tulossa lisätietoa myöhemmin, mutta niille voit jo hakea ennakkoon lomakkeella: >Hakemus Hukka-Putken kursseille

Vakioryhmien ja kurssien lisäksi uutuutena Hupulla starttaa syyskaudella myös kolme tavoitteellista tehoryhmää! Tehoryhmät on suunnattu koirakoille, jotka ovat motivoituneita kehittämään monipuolisesti itseään agilityurheilijana. Tehoryhmiin haku toteutetaan ennen tavallisiin vakioryhmiin hakua, ja avataan lähipäivinä. Pysy siis kuulolla, ettei mene kesän hulinoissa deadlinet ohi!