Agilityn alkeiskurssi ja pujottelukurssi kesällä 2015, ilmoittautuminen 20.3. mennessä

12.03.2015

Seuraava agilityn alkeiskurssi järjestetään touko-elokuussa 2015. Alkeiskurssin treenit ovat keskiviikkoiltaisin 19.30-21.00 Musti ja Mirri Areenalla joka toinen viikko. Vuoroviikoin pidetään pujottelukurssin treenit. Pujottelukurssin suorittamista suositellaan yhtäaikaisesti alkeiskurssin kanssa. Alkeiskurssilaisilla on etuoikeus osallistua kurssille. Mikäli paikkoja jää, voivat Hukka-Putken vakioryhmissä harjoittelevat jäsenet hakea pujottelukurssille. Näistä ylijäämäpaikoista ja niille hakemisesta tiedotetaan erikseen.

Kaikkien kevään 2015 alkeiskurssille osallistuvien on suoritettava 10.4.2015 järjestettävä hallittavuustesti.

Hinnat ovat seuraavat:
  • Alkeiskurssi 90 €
  • Alkeiskurssi ja pujottelukurssi yhdessä 155 € (90 € + 65 €)
  • Pujottelukurssi erikseen 75 €
Hakuohjeet alkeiskurssille:
  1. Lähetä Hukka-Putken kotisivuilta löytyvä hakemuslomake täydellisesti täytettynä 20.3.2015 mennessä (> Hakemuslomake).
  2. Hakemusten perusteella valitaan koirakot hallittavuustestiin. Valintojen tuloksista ilmoitetaan sähköpostitse.
  3. Hallittavuustesti järjestetään Musti ja Mirri Areenalla perjantaina 10.4.2015 klo 18.00. Hallittavuustestin osallistumismaksu 5 € maksetaan käteisellä testin alkaessa.
  4. Testin perusteella valitaan kuusi koirakkoa alkeiskurssille.